Najważniejszą zasadą, która powinna przyświecać Ci podczas tworzenia profilu na LinkedIn, jest ta, że tworzysz go z myślą o innych. Jest Twoją biznesową wizytówką, która ma sprzedawać Ciebie i Twoje usługi, produkty, wiedzę, doświadczenie.
W pierwszej kolejności zastanów się, do kogo kierujesz treści, które będziesz publikować, komu mogą pomóc twoje produkty i usługi i co chcesz osiągnąć na LinkedIn – z jakim celem zaczynasz aktywność? Następnie dostosuj rodzaj treści do odpowiedzi, których udzieliłaś/eś na powyższe pytania.
Przeczytaj także:
Jak przygotować profil na LinkdInie?
Monika Gawanowska – trener, strateg, coach, autorka książki „Marka osobista bez tajemnic”. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła kilka tysięcy osób online i offline. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Autorka wielu publikacji, m.in. w magazynie „Tygrysy biznesu”, „Press”, „Marketing w Praktyce”, „Social media manager”, „Lider branży edukacyjnej” oraz w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Ekspert platformy Her Impact, na której dzieli się wiedzą o LinkedIn, wspierając kobiety w rozwijaniu ich kariery zawodowej. Współpracuje z osobami indywidualnymi, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.