Zrób Internetowe Rewolucje w swojej firmie!

Twoja firma potrzebuje wsparcia w zakresie marketingu internetowego lub strategii reklamowej na mobilne urządzenia? Teraz możesz je uzyskać dzięki bezpłatnym kursom on line od Google.

Na platformie Google Internetowe Rewolucje możesz nauczyć się za darmo, jak wykorzystywać internet do samorozwoju, rozwoju swojej firmy i kariery. Kursy zostały przygotowane przez ekspertów i są skierowane do wszystkich – niezależnie od tego ile masz lat, jakie masz wykształcenie i czym się zajmujesz.

Oto lista kursów, które czekają na stronie Internetowe Rewolucje od Google: https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje/courses. Spośród nich warto sięgnąć po te, które mogą przydać się Twojej firmie, bez względu na branżę, w której działasz. Może właśnie teraz jest dobry moment, by zdobyć wiedzę o googlowskich narzędziach i zgłębić tematy związane z promocją, marketingiem czy bezpieczeństwem. Poniżej krótki opis niektórych z kursów:

Podstawy marketingu internetowego – 40-godzinny kurs składający się z 26 modułów. Dzięki niemu opanujesz podstawy marketingu internetowego, nauczysz się analizować dane, budować strategie biznesowe, dowiesz się, czym jest marketing treści, reklama w sieci reklamowej, e-commerce czy marketing e-mailowy. Poznasz możliwości nowych technologii, dowiesz się, jak efektywnie przenieść swój biznes do świata online. Po zakończonym kursie otrzymasz certyfikat, który potwierdzi nowe umiejętności i którym można się dzielić w swoim CV czy na profilu LinkedIN. 

Zaprezentuj swoją firmę w internecie – 3-godzinny kurs składający się z 7 modułów. Dzięki niemu dowiesz się, czemu tak ważne w marketingu online jest określenie i śledzenie konkretnych celów, segmentacja grupy odbiorców i analiza danych. Dowiesz się, jak wystartować i prowadzić swój biznes online oraz, co bardzo ważne – jak zaznaczyć swoją obecność w internecie (także z naciskiem na lokalną widoczność). Poznaj moc e-commerce, SEM i SEO i dodatkowo sprawdź, jak chronić firmę przed hakerami. 

Ułatw klientom znalezienie Twojej firmy w internecie – 3-godzinny kurs składający się z 4 modułów. Dzięki niemu poznasz kilka wartościowych sposobów na dotarcie Twojej firmy do nowej/większej liczby klientów. Kurs to wprowadzenie do Google Analytics, za pomocą którego opanujesz umiejętność zbierania i analizy danych o użytkownikach na swojej stronie internetowej. To cenne informacje, które możesz przekształcać i wykorzystywać na korzyść swojej firmy. Dodatkowo zagłębisz się w SEO i SEM, aby zadbać o zwiększenie sprzedaży i świadomości marki.

Promuj firmę dzięki reklamie online – 3-godzinny kurs składający się z 5 modułów. Dzięki niemu dowiesz się, jak stworzyć właściwą  strategię reklamową i marketingową. Poznasz moc marketingu e-mailowego, reklamy wideo i reklamy displayowej w dotarciu do potencjalnych klientów i przyciągnięciu ich uwagi. Poznasz także narzędzia potrzebne do zbudowania wygodnego dla klientów sklepu w internecie oraz sposoby na skuteczną sprzedaż online.

Nawiąż kontakt z klientami korzystającymi z urządzeń mobilnych – 1-godzinny kurs składający się z 2 modułów. Dzięki niemu dowiesz się, jak zwiększyć obecność swojej firmy w internecie, by docierać do potencjalnych klientów korzystających z telefonów komórkowych. Poznasz różnice między różnymi  stronami i aplikacjami dostępnymi online, przy pomocy których można budować efektywne strategie SEO i strategie reklamowe na urządzenia mobilne. Wykorzystaj zalety telefonów komórkowych i korzystaj z ich możliwości, by rozwijać biznes.

Promuj firmę za pomocą treści – 3-godzinny kurs składający się z 4 modułów. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób media społecznościowe, filmy i treści marketingowe mogą pomóc Twojej firmie zwiększyć widoczność i nawiązać kontakt z większą liczbą klientów online. Poznaj zależności pomiędzy budowaniem świadomości marki a zdobywaniem większej ilości konwersji w sklepie. Twórz długoterminowe plany działania w social mediach, wykorzystaj potencjał filmów i wypróbuj marketing treści. 

Ulepszanie i ochrona kampanii online – 7-godzinny kurs składający się z 12 modułów. Dzięki niemu dowiesz się, jak wykorzystywać technologię na swoją korzyść i jak bardziej świadomie korzystać z internetu. Poznasz ciekawe narzędzia, które pozwolą Ci wyrobić i utrzymać zdrowe nawyki. Ten kurs to także wprowadzenie do Google Ads, za pomocą którego nauczysz się, jak wybierać słowa kluczowe i doskonalić swoje kampanie w wyszukiwarkach, by uzyskać lepszy zwrot z inwestycji.

Zdobywaj zaufanie klientów dzięki autopromocji – 1-godzinny kurs składający się z 1 modułu. Dzięki niemu dowiesz się, jak nabrać pewności siebie dzięki autopromocji. Odkryj, co Cię wyróżnia, by zrozumieć swoje mocne strony i kompetencje, które przełożą się na Twój rozwój i rozwój Twojej firmy.

Zwiększ wydajność w pracy – 1-godzinny kurs składający się z 1 modułu. Dzięki niemu dowiesz się, czemu skuteczne zarządzanie czasem ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia maksymalnej produktywności w pracy. Poznaj narzędzia i technologie, które na nią wpływają, naucz się ustalania priorytetów i dzielenia się zadaniami z innymi, by maksymalizować efektywność swojej pracy. Poznaj także charakterystykę pracy w chmurze. 

 

Przeczytaj także:

LinkedIn versus Facebook – przestrzenie biznesowe online

Komunikacja marek w czasach pandemii